Home Всичко за жената 4 лоши навика, които вредят на кариерата ви!

4 лоши навика, които вредят на кариерата ви!

638
0
SHARE

shaking-hands-1Не усещаме кога работата се превръща в наш втори дом и свикваме с нея до такава степен, че не можем без нея. В много случаи хората прекарват повече време на работа с колегите вместо в къщи  със семейството си. Това е едно, но много от нас всъщност харесват този начин на живот и искат да се развиват на работното си място и често кариерата е важна за тях.  В това разбира се няма нищо лошо, освен вредните навици, които имаме и те много често могат да ни попречат да се развием в кариерата си. Много пъти дори не подозираме, че имаме тези вредни навици и  за това ви ги събирам в един кратък списък. Открийте себе си в някои от тях и се опитайте да го поправите, за да имате успешна кариера, защото много често някои качества в самите нас ги мислим за положителни, а те всъщност само ни пречат да се докажем в работата си.

– Смешният – във всеки колектив има по един работник, който поддържа доброто настроение било с виц или смешна история. Това е хубаво и този веселяк винаги се харесва, но има вероятност всички ваши колеги да ви приемат само и единствено, като забавния колега и да не разчитат на вас за сериозните дела. Така, че ако сте забавни имайте в предвид, че трябва да покажете и другите си страни, за да ви оценят, не оставяйте грешно впечатление.

– Голяма уста – това да си казвате всичко и то в очите е добро качество, но все пак може и да ви изиграе лоша шега. На работното си място първо мислете и тогава говорете. Така ще си спестите известни неудобства.

– Негативни – не си носете проблемите на работа или поне не позволявайте да си личи, че не сте в настроение особено ако това с отрицателната нагласа е постоянно, защото така вашите колеги ще започнат да ви избягват.

– Оплакване от работата – това с коментарите за някой колега или дори за самата работа не е нещо грешно, но не приказвайте пред всеки и за всичко. Винаги има кой да ти забие нож в гърба. Когато си мислите, че познавате някой колега и му се доверите, първо помислете, че този човек може просто да иска да ви вземе мястото и да ви навреди. Най-добре е нищо лошо за никой пред колегите, все пак не знаете кога това ще стигне до друг човек и тогава всичко се оплита.

 

LEAVE A REPLY