Home Красота 10 трика да свалим 5 килограма без диети

10 трика да свалим 5 килограма без диети

4587
0
SHARE

отслабванеНа всяка жена, поне един път в живота й се случва да излезе с решението да мине на диета, всяка иска да има перфектно тяло, но не всяка успява. Дълго и страшно гладуване първо е опасно и второ не винаги има положителен резултат относно теглото. За да свалите няколко килограма може да опитате да спазвате няколко основни правила и сами ще забележите, как за кратко време ще се отървете от излишните килограми.

1. Не се хранете вечер- нормалният час за вечеря е около 18.00 и 19.00 часа. При нас се случва обратното и вечеряме след 21.00 часа, което си е направо убийствено за тялото. Първо защото ако се нахраним в 9 вечерта си лягаме след около 2 часа, а за това време храната не е преработена в стомаха и така тя остава необработена в тялото. Трупат се мазнини най-бързо точно по този начин.

2. Хранене на малки порции– Най- добрия вариант е да се храните с малки порции, не пълнете чинията до горе и в комбинация с това- яжте бавно. Има доказан и освен това друг трик, да се храним по-малко. По принцип си сипваме в големи чинии, опитайте да сложите същото количество ядене в малка чиния и ще видите, че заради зрителната имама, изглежда много, но всъщност ще изядете и по-малко.

3. Вредни подправки– да с регулирането на приема на някои подправки спокойно може да се разделите с  килограми за 2 месеца, без да гладувате. Спрете приема на майонеза, сол, масло.

4. Яжте бавно- общо правило и то неписано е да се храним бързо, все едно ни гонят. Това първо е много вредно и второ заблуждава организма. Диетолози съветват да се храним бавно, така организмът разбира кога сте сит и сигнализира да спрете. Опитайте един път да се храните бавно и сами ще се уверите колко по-малко храна ще изядете.

5. Повече движение през почивните дни– може да си направите график за месеца и почивните дни, как да се движите повече. Добър пример за това са разходки сред природата или пък курс по танци.

6. Не яжте между отделните хранения- това е голяма грешка, тъй като по време на диета или друг вид разделно хранене обикновено в началото се чувстваме гладни винаги ние хапваме и по между другото. Така си мислим, че сме яли малко, но всъщност най-вероятно дори сте хапнали повече от обикновено.

7. Не лишавайте организма от калории– всеки ден тялото ви се нуждае от определен брой калории, за да насмогне на потребностите на организма. За това е важно да приемате калории, колкото са ви нужни. Ако се подложите на глад или прекалено нискокалорична диета се подлагате на риск свързан със здравето.

8.Много за малко– Ако обикновено до обед сте хапнали нещо дребно поне 3-4 пъти опитайте да се нахраните сутринта, а когато усетите глад, изпийте една чаша хладка вода.

9. 2 пъти в седмицата без месо– месото е наситено с мазнини и за това е нужно поне 2 пъти в седмицата да се храните с зеленчуци и плодове. Опитайте с постно приготвено ястие с зеленчуци, според сезона. Това са храни с ниски количества мазнини и те влиаят добре на тялото.

10. Всяко хранене е важно– не подценявайте храненето и неговата важност. Всяко едно хранене през деня е важно за организма и носи отговорност. Най-често се случва да липсва закусата. И така съответно тя се смесва с времето за аобед, само дето и храната, която се поглъща  е двойно количество, а да не говорим заради изпитвания глад как и се бърза да се яде, колкото може по-бързо.

LEAVE A REPLY