Home Всичко за жената По-лек месечен цикъл, само с помощта на храна?

По-лек месечен цикъл, само с помощта на храна?

2132
0
SHARE

11111111111Не е мит колко трудно е за повечето жени всеки месец, когато дойде време за месечния им цикъл. Именно заради това постоянно се търсят начин този период да бъде облекчен, без да се приемат всякакви видове лекарства. На колко от вас се е случвало, по време на цикъл, да ви се дояждат разни неща, все едно сте бременни. Да, това въобще не е странно, защото по време на цикъл тялото претърпява много промени и част от тях влияят дори на желанието ви за хранене. Точно тогава трябва обаче да знаем, как може храната да ни помогне по време на цикъл, но има вариант и да ни навреди и месечният цикъл, да се превърне в истински ад.

1. Сега ще разбием един мит, че шоколадът е пръв приятел на всяка жена по време на цикъл. Всичко е внушение, да не говорим, че дори е вреден. Във всички видове сладкиши, торти и други подобни има завишено количество на транс мазнини, които пък от своя страна повишават във вашето тяло нивото на естрогена и менструацията със сигурност преминава по-трудно. Вместо това опитайте с пресен плод като диня, праскова или друг, който е сезонен.

2.Чипс, бургери и пържено- това са вредни харни, които не е препоръчително да се консумират дори когато не сте в цикъл. Но специално в този случай тяхното влиание е заради натрий. Той се съдържа в големи количества в пържените храни и това води до спазми. Ако все пак ви е трудно да останете бз месо, опитайте с риба или такова, което е по-малко мазно. Наблегнете на варени и печени ястия.

3. Алкохол и кафе– кофеинът и алкохолът може само да ви навредят и да се почуствате по-зле, по време на цикъл. Алкохолът например разрежда кръвта, което означава, че ако се приема по време на цикъл само ще засили кръвотечението, а това не е желан ефект.

LEAVE A REPLY