Home Здраве Отслабнете с въглехидрати

Отслабнете с въглехидрати

Всеки ден се яде само от една група храни, като количеството не превишава допустимите порции.

522
0
SHARE

Усещаме, че въглехидратната диета ще бъде любимата ви диета от сега нататък. Според немски учени, храни като хляб, макарони, спагети и ориз дават страхотни резултати в борбата с излишните килограми, а причината се крие в количеството сложни въглехидрати, които се съдържат в тях и които организмът разгражда бавно и се създава чувство на ситост. Диетата, която предлагат диетолозите е следната: макароните, спагетите, юфката, оризът и хлябът, без значение дали е бял, пълнозърнест или ръжен, са храни, които е желателно да се ядат поне 6 пъти дневно.

Изброените горе храни почти не съдържат мазнини, а са богати на баластни вещества и витамини от група В. Белият хляб е и чудесен източник на калций. Зеленчуците пък се препоръчва да се консумират по 3 порции дневно, тъй като са богати на минерални соли и витамини. Плодове може да се ядат 2 пъти дневно, но не се ограничавайте само с един вид плод, защото организмът се нуждае от разнообразие.

Що се отнася до млечните продукти и месото, те също се консумират 2 пъти дневно, тъй като са най-добрите източници на протеини. Немските диетолози съветват да се предпочитат нискомасленото мляко и изварата, а от месото по-полезни са птиците и рибата, които трябва да се приготвят печени или варени, като се отстранява кожата. Мазнините и захарта, както и захарните изделия е препоръчително да се избягват, като е допустимо консумиране на 1 супена лъжица мед дневно.

Разковничето е, че всеки ден се яде само от една група храни, като количеството не превишава допустимите порции. Ако сте определили деня за въглехидратни храни, просто ги разделете на 6 порции, а ако си определите ден на зеленчуци, то трябва да ги хапвате 3 пъти на ден. Плодовият ден, както и този на млечните продукти и месо, минават с 2 хапвания.

LEAVE A REPLY