Home Начин на живот Няколко трика за лесно ставане сутрин!

Няколко трика за лесно ставане сутрин!

940
0
SHARE

products_6460_143251485312845_edifier-if-230-dok-stanciq-spiikyr-i-budilnik-za-iphone-i-ipod_694770441Една картина- сутрин, Слънцето не е изгряло, топло място под завивките и работеща аларма… Да това общо взето е всяка сутрина при всеки работещ. Някак си имаме чувството, че когато е най-хубаво да спиш и най-сладкия сън, тогава трябва да ставаме за работа. Понякога трудното ставане предизвиква редица неудобства, като главоболие, раздразнение, стрес, нерви и какво ли още не. Всички сме се сблъсквали с трудното ставане сутрин и заради това сме разработили няколко неща, които ако бъдат спазвани е гарантирано по-лесното ставане:

1. Часовете сън– времето, което е нормално за продължителността на съня е между 7 и 8 часа. Не си мислете, че ако спите по 12 часа на другия ден ще станете лесно и напълно отпочинали, напротив тогава вероятността да се събудите с главоболие и раздразнени е много по-голяма, Направете си така режимът, че да влизате в тези граници за продължителност на съня

2. Отдалечете бодилника от себе си– Всички се събуждаме сутрин основно с аларми и колко често ви се случва просто да я изключите и отново да си полегнете, като сами се успокоявате, че е само за още 5 минути само защото е рано. Идеята е да сложите алармата в другия край на стаята и така ще ви се наложи да станете, за да я спрете. 

3. Чаша вода– веднага след ставане изпийте чаша вода, тя веднага ви хидратира и се разсънвате много по-лесно.

4. Упражнения- малко зввучи банално, но раздвижването е приятел на ставането сутрин. Още след, като се надигнете направете няколко раздвижвания или опъвания, ще видите как помагт да се събудите.

 .

LEAVE A REPLY