Home Всичко за жената Килограми, марш!

Килограми, марш!

930
0
SHARE

Гладуването няма да ви помогне да свалите излишните килограми, затова не започвайте. Освен, че ще стресирате организма си и ще навредите на здравето си нищо друго няма да постигнете.

dieta

 

Ако имате нужда да смъкнете някое и друго излишно килце има много по – добри начини да го направите, без да се подлагате на гладуване. Вариантите са два – можете да пробвате да промените навиците си на хранене или да пробвате някоя диета.

Нашият съвет е, преди да изберете вариант да се консултирате със специалист диетолог, който да ви препоръча метод или диета специално за вас. Така ще сте сигурни, че диетата, на която се подлагате ще е подходяща за вас и ще има нужния ефект. Все пак не очаквайте да отслабнете като по чудо и без никакви усилия от ваша страна.

Ако не ви се иска да се подлагате на диети, можете да ползвате някой малки трикове, които да ви помогнат в отслабването.

Щом вземете решението да се подложите на диета, не се отказвайте и не отлагайте, а просто започнете да спазвате някакъв режим на хранене. Ако ви е трудно да се справите сами, попитайте близки или приятели, все някой ще иска да отслабне и започнете заедно.

Хранете се начесто, по 4 – 5 пъти на ден и никога не пропускайте хранене. Намалете порциите, които приемате и не яжте между храненията. Ако не ви е възможно да го изпълните поне заменете вафлата или снакса с някакъв плод.

Приготвяйте разнообразни ястия и включете в храната си по – голямо количество фибри. Фибрите са важна част от диетата, тъй като помагат на организма да се прочисти от мазнините.

Пийте много вода и включете в менюто си пресни плодове и зеленчуци.

Ограничете солта, захарта, газираните напитки, тестените изделия, бързите закуски и забравете алкохола.

Спортувайте. Фитнес, разходки, бягане, каране на велосипед, упражнения – каквото ви харесва и каквото ви доставя удоволствие.

Запомнете, че отслабването е процес, в който еднакво важна роля имат както спазването на диетата, така и спортуването. 

LEAVE A REPLY