Home Здраве Здравословни супи, които ще ви помогнат да свалите килограми

Здравословни супи, които ще ви помогнат да свалите килограми

Те са безценен помощник на всяко отслабване!

1204
0
SHARE

Доматена с печени зеленчуци и с тиквички и паста

Тайната на мекия и здравословен вкус се крие най-вече в приготвянето. За да станат меки, зеленчуците не трябва да се запържват, а само да се запекат.

Доматена
Необходимите продукти за нея са: 6 домата, 2 глави лук, 3 скилидки чесън, няколко стръка босилек, 500 мл зеленчуков бульон, 100 г пармезан, 2 с. л. зехтин, сол

Приготвяне: Най-напред включете фурната да се загрее на 200 градуса, след което изсипете в тава доматите, лука и чесъна, нарязани на ситно и овкусени със зехтин. Запечете ги за около 20 минути и след това изсипете в тенджера, залейте с бульон и оставете да се вари.

След като всичко това заври, изключете и просто поръсете с листенца босилек и сол. Поднесете, като във всяка порция добавяте по малко настърган пармезан.

С тиквички
Необходимите продукти за нея: 2-3 тиквички, 3 скилидки чесън, 1 стрък зелен лук, 200 гр. пълнозърнеста паста, 1 ч. л. кедрови ядки или сусам, 1 лимон, сол, смлян черен пипер и зехтин на вкус

Приготвяне: Първата стъпка е да обелите и нарежете тиквичките на кръгчета, да ги посолите, овкусите със зехтин, да ги поставите в тава със съвсем малко вода, и след което да ги запечете в предварително нагрята на 200 градуса фурна за около половин час.

През това време трябва да сварите пастата в 1, 2 л. подсолена вода и когато поомекне, да добавите печените тиквички в тенджерата и да оставите да се вари за около 5 минути. Към края на варенето прибавете лука и чесъна, нарязани на ситно и изключете. Последната стъпка е само да добавите кедровите ядки, пипера и съвсем малко сол.

LEAVE A REPLY